Edith Piaf



*******************************************************************************
Je ne regrette rien
Non me arrepinto de nada


Non ! Rien de rien
Non, nada de nada.
Non ! Je ne regrette rien
Non, non me arrepinto de nada.
Ni le bien qu'on m'a fait
Nin do ben que me fixeron,
Ni le mal tout ça m'est bien égal !
nin do mal. Todo eso dame igual.

Non ! Rien de rien
Non, nada de nada.
Non ! Je ne regrette rien
Non, non me arrepinto de nada.
C'est payé, balayé, oublié
Esta todo pagado, barrido, esquecido,
Je me fous du passé !
e o pasado importame un pito.

Avec mes souvenirs
Coas miñas lembranzas
J'ai allumé le feu
prendin o lume.
Mes chagrins, mes plaisirs
Das miñas tristuras e dos meus placeres,
Je n'ai plus besoin d'eux !
xa non teño necesidade.

Balayées les amours
Barridos os meus amores
Et tous leurs trémolos
e os temblores que me producian.
Balayés pour toujours
Barridos para sempre,
Je repars à zéro
comenzo de cero.

Non ! Rien de rien
Non, nada de nada.
Non ! Je ne regrette rien
Non, non me arrepinto de nada.
Ni le bien qu'on m'a fait
Nin do ben que me fixeron,
Ni le mal tout ça m'est bien égal !
nin do mal. Todo eso dame igual.

Non ! Rien de rien
Non, nada de nada.
Non ! Je ne regrette rien
Non, non me arrepinto de nada.
Car ma vie, car mes joies
Porque a miña vida, porque as miñas alegrias
Aujourd'hui, ça commence avec toi !
comenzan hoxe contigo!