O home e o unico animal capaz de actuar asi


Sobra calquera comentario porque este tipo de personaxes convirtennos en violentos os que non o somos.




6 opinions:

Anónimo

Juro que no se que decir que abarque toda mi indignación y mi repudia ente este hecho tan lamentable. Espero que estos hechos sean castigados de manare ejemplarizante para que no vuelva a suceder. En el pasado España exportaba personas a todos los países del mundo y por ahí adelante fuimos bien recibidos. Ahora es el turno de que devolvamos un poquito de lo que nos dieron. Seamos personas. Pensemos que sienten y padecen como cualquiera de nosotros. Si lo queremos ver de forma interesada "pensemos que los necesitamos para seguir creciendo económicamente" y si me apuras también "culturalmente" porque la diversidad enriquece. Lo mires como lo mires es positivo que estén entre nosotros. Y si lo miramos desde el corazón son personas dignas de estar en cualquier parte que elijan estar.
"Seamos hermanos, seamos hispanos, seamos personas"

Anónimo

Este es un anti-social, energumeno, que no tiene respeto por nadie y por nada.
Espero que la justicia, ahora que el fiscal se entero de que debia de estar presente en el juicio, sea todo lo contundente que se pueda en estos casos, y que se cumpla la condena integra, sea esta la que sea.
En radio Caracol, la muchacha dijo que, que de borracho nada de nada, y se aprecia en el vídeo que el tio,controla perfectamente los movimientos, por lo que espero que esto no sirva, para reducción de condena, ¡porque con la justicia nunca se sabe!.

Muíño

Evidentemente, este tipo de conductas non se poden permitir de ningun xeito.

O que haberia que profundizar e de porqué xurden este tipode conductas en rapaces novos, e mirar xeitos de eliminalas ou mais ben facer que non apareceran.

Por certo as patadas tamén poden ser dialecticas, e por desgraza agora mesmo abundan moito os pontifices que veñen a salvar o mundo e España etc..., que se adican a azuzar a xente pontificando verdades absolutas....

Eso tamén e violencia, ainda que non sexa racista.

Anónimo

Pero ¿que justicia tenemos en España?.
Este personaje,racista,maltratador de menores y mujeres, así como sabe quien, que mas cosas hizo, porque ya estuvo fiscalizado por hurtos pequeños, sale de rositas, con una absolución, como una catedral.
¿que legisladores tenemos? Vergüenza es lo que hacen sentir a la ciudadania, con estas sentencias.

blancolexitimo

De acordo en todo o que se di. Non sei a quen se refire Muiño cando escribe: "Por certo as patadas tamén poden ser dialecticas, e por desgraza agora mesmo abundan moito os pontifices que veñen a salvar o mundo e España etc..., que se adican a azuzar a xente pontificando verdades absolutas....

Eso tamén e violencia, ainda que non sexa racista."


Saude.

Anónimo

Teemenda chorrada esta de henry. O tipiño xoga ás agachadas con esta historia histérica.
Pois a verdade é que me da vostede magoa; pasados uns días da rapaza ninguén se lembra e o rapaz pasará a enrrolarse como comentarista dalgún programa de telenoxo, mentras que o noso querido amigo henry sirve de correa de transmisión a uns massmedia noxentos; deixolle cousiñas para que recapacite antes de poñer noticias como estas no seu espazo; por certo, dame verdadeira magoa que se poidan estar emitindo imaxes coma estas libremente, algunhas persoas xa traspasaron os conceptos de liberdade, asumindo o libertinaxe liberal como norma. NOXENTO.

http://www.elpais.com/articulo/
espana/congoleno/tetraplejico/
agresion/racista/denuncia/
agresor/sigue/libre/elpepuesp/
20071026elpepunac_12/Tes

http://www.publico.es/espana
/010220/expertos/critican/
tratamiento/noticia/medios


esto é do pouco que se pode salvar desta noticia tratada dende os noxomassmedia...