Leonard Cohen



********************************************************************************
So long, Marianne
Ata logo, Marianne

Achegate a venta, miña pequeniña,
para que che poida lela palma da man.
Eu criame un pocu gitano
antes de deixar que me trouxeses a esta casa.

Ata logo, Marianne.
E hora de que empezemos a rir e chorar e a chorar e rir
outra vez con todo aquelo.

Ben sabes que quero vivir contigo
pero fas que me esqueza
de tantisimas cousas …
Esquezome de rezarlle o meu anxo
e daquela os anxos esquecense de rezar por nos.

Ata logo, Marianne.
E hora de que empezemos a rir e chorar e a chorar e rir
outra vez con todo aquelo.

Atopamonos cando ainda non eramos novos
no medio do parque de lilas verdes.
Abrazacheste a min coma se fose un crucifixo
cando ibamos de rodillas cruzando a oscuridade.

Ata logo, Marianne.
E hora de que empezemos a rir e chorar e a chorar e rir
outra vez con todo aquelo.

Si todas as tuas cartas din que estas o meu lado agora,
¿por que me sinto tan so enton?
Estou colocado nun estante e a tua invisible tela de araño
amarra o meu nortello a unha pedra.

Ata logo, Marianne.
E hora de que empezemos a rir e chorar e a chorar e rir
outra vez con todo aquelo.

De momento necesito ocultar o teu amor,
pois estou frio coma unha cuchilla de afeitar nova.
Deixachesme cando che dixen que era un tio raro,
que fose un valente nunca cho dixen.

Ata logo, Marianne.
E hora de que empezemos a rir e chorar e a chorar e rir
outra vez con todo aquelo.

¡Eras realmente tan fermosoa!
Vexo que outra vez te fuches e cambiaches de nome,
xusto cando eu xa levaba escalada toda esta ladeira
para que a chuvia lavase as miñas lagrimas.

Ata logo, Marianne.
E hora de que empezemos a rir e chorar e a chorar e rir
outra vez con todo aquelo.

¡Os teu allos!, bueno, teño que esquecerme dos teus ollos.
En calquera mar que te atopes sinteste coma na casa.
¿Cómo fuches capaz de decirlle a todo o mundo o que nos pasou
cando prometeras que seria un secreto entre os dous?

Ata logo, Marianne.
E hora de que empezemos a rir e chorar e a chorar e rir
outra vez con todo aquelo.



9 opinions:

Anónimo

Meu deus don henry, é vostede xa vitima do spam comentarista!!!

Anónimo

Por certo, boa recopilación musical.
Eso si, como se entere Sir Pacoo V. que lle está vostede a facer propaganda a un canadiense, vaise cabrear.

E mire como pode evitar o dos comentarios do Spam; digollo porque unha vez que enpezan, por desgraza non paran :-(, e son bastante incomodos.

Saudos don henry.

Anónimo

A recopilación que fai gustame, aínda que me gustou máis do que o agora.
Propoñolle outras escoitadas a ver que lle parecen:
-Goran Bregovic:
http://youtube.com/watch?v=AKRCo3347fw
(da banda sonora de "black cat, white cat" de Kusturica
-Eleftheria Arvanitaki, que algún disco ten tamén con Goran:
http://youtube.com/watch?v=0H_qi2y7_xo
-Shooglenifty:
http://youtube.com/watch?v=Z2z5oKmg-Bs
-Gabriel o pensador:
http://youtube.com/watch?v=fKo0DG_4FSk


A ver que lle parecen.

blancolexitimo

Don henry, ¿estareime facendo famoso?
Canada e un pais que sempre sonou musical na miña cabeza e os canadienses que coñecin, dous ou tres, confirmaron a idea que eu tiña deles.
Espero viaxar alo con tempo cando as obligacions mo permitan (o da economia amañese sempre pois sacas dali e metes aqui).
Alegrome que sexa do seu agrado esta musica.
UN saudo.
*****
15:40, esta ben que as cousas novas teñan cabida.
Non coñecia a ningun dos que me recomenda.
O ¿folk? moderno do Goran soname exotico e non excesivamente armonioso. Non me disgusta.
Eleftheria similar pero mais moderna. Voto polo anterior.
Shooglenifty soname a Milladoiro sin gaita co que perden encanto.
O do Gabriel non, non me gusta o estilo falen na lingua que falen.
¿Coñece a Raul Seixas
*****
*****
*****

Saude

Anónimo

El tratamiento que da hoy "La Voz de Gálica" a lo presentado por el Bng,en el ultimo pleno, sobre las ayudas a las mujeres maltratadas, deja mucho que desear.
Manipula la argumentación del CXB, para acabar diciendo que, era sabedor de que salia de las partidas de emergencia sobrantes de los presupuestos pasados.
Por suerte, los que escuchamos los plenos sabemos que esto no fue así, por lo que diría que toda la información que dan los periódicos hay que ponerla en cuarentena hasta que no se demuestra lo contrario.
Perdón, por el cambio de tercio, solamente es una critica a la mala intención de algunos periódicos y periodistas, que no hacen su trabajo con arreglo al principio de información.
Por cierto, conozco a Raúl Seixas, y es todo un crack.

Anónimo

pues acuérdate entonces de La Opinión y de lo que con tanto rebumbio aireabais de Sito Botana y los 800000 del Rivera.

Anónimo

¿Que estas diciendo?, que el que manipulo la información, fue un partido político Betanceiro, y que lo único que hizo el periodista y el periódico fue publicarselo?.

Si esto es así, entonces es mas grave todavía.

Creo que las informaciones tienen que estar contrastadas, para que un periódico de información fidedigna, y no escribir "lo que me dijo que le dijeron".

Los casos, a los que tú haces referencia, me parece, que estaban más que contrastados, porque, que yo sepa, no salio nadie a desmentir, sino mas bien a dar explicaciones, uno por el propio Sito, y el otro por una sentencia judicial, no creo que tenga nada que ver con lo que trata el anterior comentario.

Anónimo

A veces leyendo comentarios de internet ( que cada uno es muy libre de espresar lo que crea conveniente) saco la conclusion de que ese señor de los 800.000e. rivera quiere darse la impresion de que es el responsable de la caida de manuel Lagares en vez de un perjudicado de sus actuaciones por las cuales tuvo que recurrir a la justicia y segun parece le han dado la razon y le tienen que indennizar pero no he observado quer nadie le haya pedido disculpas por los errores que han motivado que le tengan que indennizar que a veces es tan importante como el tema economico esto aunque no es el sitio adecuado como lo nombran aqui atras por eso hago el comentario pido disculpas .

blancolexitimo

15:33, a min tamen me extrañou o que La Voz publicaba.
Escoitei o pleno e o que CxB defendia e que se se garantiza que os gastos estan cubertos non parece necesaria unha partida especial.
Non e mais que unha palomita dun porteiro cando o balon lle ven a media altura polo medio da porteria: algo innecesario para a galeria.
A min gustanme os porteiros clasicos que paran a pelota con sobriedade: e polo que cobran.
Alegrome do de Raul Seixas.
*****

10:30, airear o dos 800.000 euros e loxico cando se trata de valorar a xestion dunha institucion publica.
Se os cartos son de todos, todos temos a obriga de ocuparnos deles.
Co da constructora cubana este blog tivo un comportamento responsable (penso eu): Visto o enlace que me chegou critiquei como teño por costume o cabeza de lista do BNG por ser titular dunha empresa tendo dedicacion exclusiva, e cando recibin informacion de como era a empresa deixei de falar do tema.
Porque aqui faise critica politica dos politicos e non se entra na vida privada das personas.
*****

13:16, teño recollida casi toda a informacion das municipales no que a CxB respecta. Un dia con tempo publicarei o que se dixo de nos.
****

14:42, ten razon vostede. Lendo o que a garelosfera publica a imaxe que se ten do tal Rivera e a do dono do rancho que contrata matons (CxB incluido) para liquidar a un Henry Fonda que leva unha estrela na solapa.
Non me negara que, si non lle disgusta a fama, o constructor ten que estar feliz: famoso e con 800.000 euros no bolsillo.
Supoño que non se pode sentir perxudicado pois cobrou o diñeiro e os locales comerciales que lle mantiveron pechados subiron de precio.
De como se poda sentir personalmente non e tema que eu trate nesta bitacora.
*****
*****
*****
Teño que mirar de numerar os comentarios


Saude